op 01-01-2011 11:10
Regelmatig verstuur ik verkochte items wereldwijd, de laatste 2 maanden zijn er 9 brieven niet aangekomen.
De meeste vermissingen in Duitsland 8x ,en 1 in Zuid Afrika.
Bij TNT heb ik mijn beklag ingediend maar zij kunnen niet achterhalen waar het fout gegaan is.
De verzendingen zijn met standardpost geschied.
In mijn aanbiedingen heb ik vermeld dat het risico van onverzekerde verzending voor de koper is, maar dit haalt niet veel uit want de kopers worden meest altijd in het gelijk gesteld, heeft dit nog nut om te vermelden dat het verzendrisico voor de koper is?
ook al kan je het aantonen, dan nog krijg je hoogstens een deel van je schade terug. Voor pakketten is het maximaal 50 euro. En in veel gevallen is de inhoud veel meer waard. Je moet die verhalen van TNT niet geloven, ze hebben een pracht verhaal, maar de werkelijkheid is veel slechter. Ik verzend dagelijks vele paketten over de hele wereld. Op dit moment krijg ik dagelijks meedere klachten van klanten die hun spullen niet hebben ontvangen. Allemaal expres en aangetekend verstuurd en ik praat over de periode van begin dec-eind november!! Dus al 31 dagen onderweg, en daar moet ik dik voor betalen, want het is per expres en aangetekend. Op al hun verzendbewijzen staat dat je post kunt traceren via wwwtracktrace, maar je moet het zelf maar eens proberen. Het lukt niet, het werkt niet, dat weten ze bij TNT zelf ook, maar het mag in Nederland, je mag daar rustig iets beloven op je product en er later niets van waar maken. Niemand die er iets van zegt en verhaal halen lukt ook niet. Ik klets niet uit mijn nek, ik spreek de waarheid, kan het bewijzen, het is slecht, slecht en nog eens slecht. Schrale troost: de andere vervoerders zijn geen haar beter!
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |