op 01-01-2011 11:10
Regelmatig verstuur ik verkochte items wereldwijd, de laatste 2 maanden zijn er 9 brieven niet aangekomen.
De meeste vermissingen in Duitsland 8x ,en 1 in Zuid Afrika.
Bij TNT heb ik mijn beklag ingediend maar zij kunnen niet achterhalen waar het fout gegaan is.
De verzendingen zijn met standardpost geschied.
In mijn aanbiedingen heb ik vermeld dat het risico van onverzekerde verzending voor de koper is, maar dit haalt niet veel uit want de kopers worden meest altijd in het gelijk gesteld, heeft dit nog nut om te vermelden dat het verzendrisico voor de koper is?
ook ik heb regelmatig problemen met de verzending van spullen. Zelfs als je aangetekend en expres verstuurd komen er regelmatig spullen nooit aan. TNT schrijft nog steeds dat alles traceerbaar is, ze zetten het zelfs op hun bonnen. Maar het is een leugen, de meeste spullen zijn niet te volgen via tracktrace. Of je verzekerd verzend of niet, maakt niets uit. Als er iets kwijt raakt, of als de koper fraudeert, ben je als verkoper je geld kwijt en meestal ook je spullen
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |