op 18-06-2021 16:02
Ik vind geen antwoord op deze vraag. Wat gebeurt er als ik me niet aanmeld voor 10 juli 2021?
Alvast bedankt
Ja, eigenlijk wel. Kijk maar even bij "Hulp en contact" en zoek op "Betaaldiensten op Ebay", Daar staat alles uitgebreid in (dat had u zelf ook kunnen zoeken).
Daar staat o.a.
==
alle actieve eBay-verkopers worden via e-mail uitgenodigd om de inschrijving voor Betaaldiensten uiterlijk op een bepaalde datum te voltooien.
Als je de uitnodiging hebt ontvangen maar je nog niet hebt ingeschreven, kun je in de e-mail op de link klikken om je in te schrijven voor Betaaldiensten.
Als je de inschrijving niet hebt voltooid op de datum in de uitnodiging, behoudt eBay zich het recht voor je mogelijkheid om objecten aan te bieden te beperken, bijvoorbeeld door nieuwe aanbiedingen te beperken, wijzigingen in bestaande aanbiedingen te beperken en aanbiedingen te beëindigen.====
vooral die laatste zin !!!!! Dus het is niet verplicht, maar het moet feitelijk wel.
Ook de kosten zijn (uiteraard) omhoog gegaan, provisie ,maar ook bijv . 35c.per bestellig
Ja , dat is nu eenmaal zo als een bepaalde organisatie te machtig wordt. Ze kunnen doen wat ze willen.