op 10-06-2013 21:05
Hallo,
Ik ben nieuw op ebay en laatst heb ik mijn eerste item verkocht. Nu kom ik erachter dat ik dus iets heb gedaan wat ik niet had moeten doen. Ik heb het opgestuurd van Nederland naar de UK gewoon met postnl. Daar zat geen tracking bij en bij nader inzien kan een koper altijd ''aangeven'' dat hij zijn product niet heeft ontvangen omdat er geen tracking-service bij zit. Achteraf gezien is dat dus jammer, maar wat de koper wel heeft gedaan is een positieve feedback gegeven. Kan ik dit tegen heb gebruiken als hij een case opent?
Bij voorbaat dank,
Roy
T&T geeft nog geen enkele bescherming. Aangetekend nog wel al zijn er gevallen bekend dat de verkoper alsnog een claim verliest ondanks een handtekening. Dat de koper aangeeft dat het ''good'' is lijkt me wel een puntje. Waarom zou die dat doen zonder een item te hebben ontvangen. Hoe PayPal hiermee omgaat weet ik niet, blijft altijd een verassing. De positieve feedback kan toch niet slechter worden dus wellicht loont het de moeite een claim af te wachten...
Succes
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |