op 08-11-2010 16:43
Onlangs heb ik een product verkocht via Ebay. De koper heeft deze netjes betaald en ik heb het product opgestuurd. Ook heb ik (positief) feedback gegeven aan de koper.
Nu inmiddels alweer wat later, heeft de koper mij nog steeds geen feedback gegeven. Ik heb hem een bericht gestuurd of hij dit even wilde doen, maar dit bleef helaas achterwege.
Kan ik hier toevallig iets aan doen?
Het komt heel vaak voor X-( , als de tegenpartij zijn feedback maar ontvangt vind die het best.
Als de transactie om wat voor reden dan ook niet goed gaat hoor je ze meteen, maar als je ze positieve feedback hebt gegeven en je vraagt ( na voldoende wachttijd om hun de tijd te gunnen om het uit hun zelf te doen) om ook feedback terug te geven hoor je ze niet meer.
dus ik heb een idee/voorstel en ik hoop dat ebay dat overneemt om het eerlijker te maken.B-)
Dat als een transactie is betaald en het product is verzonden dat er als er geen feedback wordt gegeven ( na laten we maar een periode noemen als voorbeeld, 60 dagen of een ander reeel moment.)dat er dan automatisch een positief feedback wordt gegeven.
zo hou je het eerlijk, dan krijgt iedereen de feedbackscore waar ze recht op hebben.
Laat maar weten wat jullie ervan denken of post jullie eigen idee om dit probleem tegen te gaan, in de hoop dat ebay het leest en er wat mee gaat doen.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |