annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herinvoering plaatsingskosten

Sinds 11 september 2013 heeft Ebay weer de plaatsingskosten ingevoerd. Uit mijn jarenlange ervaring als postzegelverzamelaar en als bestuurlid /veilingmeester en rondzendleider weet ik, dat vele verzamelaars, met name die met een kleine beurs, juist op sites als Ebay rondkijken om aan goedkope zegels te komen, die zij nog niet in hun verzameling hebben. Het aanbieden van deze goedkopere zegels is thans gelet op de in rekening gebrachte kosten, zowel plaatsings- als verkoopprovisie, niet meer interessant voor niet professionele verkopers.

Hele onderwerp weergeven

Tja marktplaats is in de administratieve verwerking onhandiger, maar je betaalt daarentegen niet de 8 % commissie, dus die heb je dan maar mooi zelf, ook de tweede week gaat goed op marktplaats, dus ik ga daar even door en het verlengen van advertenties is wel een stuk sneller dan een paar jaar geleden. Ik kreeg nog een reactie van ebay, maar daaruit bleek dat het toch echt zo is als het is en dat terugdraaien geen optie is. Nou ja een paar jaar geleden zijn ze er ook weer vanaf gestapt, dus even wachten, wel jammer want dan zijn mijn 1500 advertenties niet meer te verlengen.

Een vraag stellen