annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Feedback

Hallo Iedereen,

Ik ben hier nog niet zolang en heb tot nu toe 2 artikelen verkocht. Daarvan is 1 artikel verkocht via Ebay.de, daar had ik hem aangeboden. Na de aankoop is het artikel gelijk de volgende dag aangetekend verstuurd en de koper heeft hem na 4 dagen ontvangen. Ik heb nog een mailtje gehad dat de schoenen waren aangekomen en dat ze erg blij ermee was en ze vroeg nog of ik ook nog andere maten had voor haar zus, die had ook interesse. Ik heb haar doorverwezen naar mijn ebay winkel en gezegd dat daar alles staat van wat ik heb. Ik heb haar ook gevraagd om een feedback achter te laten, gezien het feit dat zij tevreden is over de aankoop. Daar heb ik geen reactie meer op gekregen en zij heeft geen feedback achter gelaten. Ik vind dat erg jammer en begrijp niet waarom zij geen feedback wil achterlaten. Enig idee waarom zij dit niet doet en kan ik hier nog iets mee?

 

Hele onderwerp weergeven

Ik had het niet meteen door maar inderdaad de PayPal dwangbuis, dat is lastig. Daarvoor heeft de feedback wel een belang gekregen.

 

Je doet er inderdaad goed aan niet aan te dringen en ik hoop dat je te zijner tijd de PayPal betaling zult kunnen ontvangen. Zoals je wellicht weet bestaat er zoiets als kopersbescherming waarentegen verkopersbescherming zeker niet bestaat.

 

Probeer je feedback snel op te bouwen, dan heb je geen last meer van de PayPal vrieskist.

 

 

 

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos