op 08-02-2012 19:57
Ik heb een object gekocht dat volgens de beschrijving zeldzaam en geproduceerd voor 1945 was.
Heb een prijs betaald dat normaal gesproken voor een origineel exemplaar betaald wordt.
Heb gemeld bij de verkoper dat ik niet tevreden was met mijn koop en een oplossing wilde.Hij reageerde dat hij verkocht had zonder garantie en niets terug nam (dit stond ook in de advertentie) Hij schreef ook dat er niet in de advertentie stond dat het om een origineel ging. Hier ben ik het dus niet mee eens.
Hij heeft mij en de andere bieders geen eerlijke info verstrekt.
Na dit bericht van de koper heb ik onmiddelijk gemeld dat ik het hier niet mee eens was en mijn geld terug wilde. Heb nog een geschil geopend bij ebay maar verkoper reageerd niet.
Bij Paypal kon ik geen geschil openen omdat ik een geschil had lopen bij ebay. Na hulp te vragen bij ebay kreeg ik het advies te bellen naar de verkoper maar ik kan hem niet bereiken vanwege de telefoon die uit staat.
Wat moet ik nu
Aangezien de claimtijd via PP is verlopen is er niet veel meer wat u kunt doen, als u een CC heeft gekoppeld aan uw PP rekening dan kunt u via uw CC Maatschappij het geld nog terug proberen te krijgen dit kan tot een jaar na aankoop!
Aangifte doen is een optie maar ik weet niet of de politie er iets mee kan/wil doen!
U kunt tot 60 dagen na transactie nog een Feedback geven daar zou ik in ieder geval gebruik van maken.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |