annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vervalst object gekocht

Ik heb een object gekocht dat volgens de beschrijving zeldzaam en geproduceerd voor 1945 was.

Heb een prijs betaald dat normaal gesproken voor een origineel exemplaar betaald wordt.

Heb gemeld bij de verkoper dat ik niet tevreden was met mijn koop en een oplossing wilde.Hij reageerde dat hij verkocht had zonder garantie en niets terug nam (dit stond ook in de advertentie) Hij schreef ook dat er niet in de advertentie stond dat het om een origineel ging. Hier ben ik het dus niet mee eens.

Hij heeft mij en de andere bieders geen eerlijke info verstrekt.

Na dit bericht van de koper heb ik onmiddelijk gemeld dat ik het hier niet mee eens was en mijn geld terug wilde. Heb nog een geschil geopend bij ebay maar verkoper reageerd niet.

Bij Paypal kon ik geen geschil openen omdat ik een geschil had lopen bij ebay. Na hulp te vragen bij ebay kreeg ik het advies te bellen naar de verkoper maar ik kan hem niet bereiken vanwege de telefoon die uit staat.

Wat moet ik nu

Hele onderwerp weergeven

Je kunt gewoon een geschil openen bij PP wegens een object die niet is zoals omschreven en/of omdat het om een vervalst object gaat!

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos