op 28-02-2011 12:21
hey mensen,
ik heb op ebay een auto gekocht!! in zijn advertentie stond dat de auto gevestigd is in nederland (aalten).
nu ben ik dus zover dat ik moet gaan betalen, de verkoper stuurde me een mail dat de auto over moet komen uit dublin (engeland).
nu is het zo dat ik via paypal moet betalen aan ebay en zodra ebay mijn betaling heeft ontv de verkoper groen ligt geeft om de auto te versturen naar mij!!....als ik dan eenmaal de auto op de stoep heb staan kan ik hem 5 dagen testen en controleren op gebreken of eventuele dingen die niet overeen komen met de advertentie!! als ik dan binnen 5 dagen terug reageer dat het niet klopt hoor ik me geld terug te krijgen!! en als ik niets laat weten is de deal rond en krijgt de verkoper zijn geld!!!.....
nu is het zo dat ik van ebay emails krijg over het betalen!!...ik ontv emails in het engels en nederlands en snap er niets meer van me vertrouwen is weg!!!
wat moet ik nu doen kan iemand me helpe???
MVG niels
Niels ik heb het zelfde geval als jou met een mercedes B 170 en ik vertrouw het ook niet om dat de auto ook in Dublin staat en een nederlands kenteken heeft ,deze persoon schrijft gebrekkig nederlands en zit op zee zegt hij. De auto wordt ook voor een te lage prijs aangeboden en met het zelfde verkoop verhaal, na het lezen van jou verhaal zie ik er ook vanaf.
mvg roel