annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoper verdwenen, item verdwenen, geld verdwenen...?

Hallo,

Ik heb enkele maanden geleden enkele items gekocht bij een verkoper. Twee leveringen verliepen langzaam en slordig, maar kwamen aan. De derde is nooit gekomen en nu bestaat de verkoper niet meer en is het item verdwenen. Ik kan niet eens contact opnemen met de helpdesk, want ik heb geen geldige naam of item-nr. Kan iemand mij tips geven over hoe nu verder? Zit op een dood spoor

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

@1,

hie heb je hiervoor betaald?

was dat met pay-pal, dan zou je in je pay-pal geschiedenis die betalingen moeten kunnen terug vinden en daar staat als het goed is ook het objectnummer bij.

Echter, je schrijft een aantal maanden geleden. Objectnummers bij ebay blijven 60 dagen lang gekoppeld aan een product, na die 60 dagen krijg je een melding dat het objectnummer niet geldig is. Zowiezo kan je dan niks meer beginnen, geen feedback geven, maar ook niet meer bij pay-pal je geld terug claimen. Heel vervelend maar daar heb je dan te lang mee gewacht.

Is het nummer binnen 60 dagen echter al verdwenen dan komt dat omdat ebay het object verwijderd heeft omdat het dan om een illegaal product gaat.

Hallo jeroen,

Ik heb exact hetzelfde probleem.

Ik heb destijds een object gekocht en betaald voor zowel het artikel als de verzending.

Het pakket is 2 x bij mij aangeboden maar was beide keren niet thuis.

Selectvracht stuurt dan, (zonder de klant daarvan op de hoogte te stellen) het pakket retour naar de afzender. In mijn geval was dat Duitsland.

Verkoper zou het opnieuw opsturen, en vroeg uiteraard of ik opnieuw de porto wilde overmaken.

Vond dat prima, en vroeg waar ik het bedrag naar over kon maken, maar daarna bleef het stil!

Heb al ettelijke keren contact proberen te maken, met de verkoper, maar krijg geen antwoord meer op mijn emails. Ik heb ook nog een brief gestuurd naar de verkoper, maar ook daarop geen reactie.

Nog frustrerender is dat ik geen medlding kan maken bij Ebay, omdat het nummer dat destijds bij dit object zat, geen geldig objectnummer is!

En het is gewoon niet mogelijk om Ebay op welke manier dan ook te contacten!

Althans,...ik zou niet weten hoe!

Mocht iemand iets weten,...Graag!!

Succes Jeroen!

Vriendelijke groet, Tom

Een vraag stellen