annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kan geen case aanmaken

op 16 december iets gekocht voor ca 40 euro. Diverse keren bij deze seller iets gekocht, altijd binnen een week binnen. Nu niet. Na 2 weken contact met seller gehad, die aangeeft nog twee weken te wachten. Na die twee weken nog steeds niks, dus weer ccontact met seller, die aangeeft het opnieuw te versturen. Hiermee accoord gegaan. Na twee weken weer niks. Weer contact met seller, ie aangeeft weer tot 4 weken na versturen te wachten. Gedaan, nog steeds niks. Contact met seller met verzzoek tot terug betaling. Seller wil het weer opnieuw opsturen. Hier niet mee accoord gegaan en met klem verzocht om refund. Inmiddels is de 45 dagen termijn verstreken en kan ik dus geen case aan maken.

Doordat ik een seller de kans wil geven het netjes op te lossen, snij ik nu mezelf in mijn vingers... Leermomentje....

En nu??

Hele onderwerp weergeven

U bent na 45 dagen te laat voor de PayPal claim, altijd na 40 dagen de claim starten, hoe dan ook.

Als u PayPal hebt betaald via een bankoverschrijving kunt u de incasso laten terugboeken tot 56 dagen na betaling, dus ook hier te laat.

Als u PayPal hebt betaald met een creditcard kunt u tot 180/360 dagen na betaling een beroep doen op de aankoopverzekering.

Een vraag stellen