op 29-01-2014 14:46
Geachte Lezer
Ik heb bij deze een vraagje over een verkopende partij via Ebay.
Ik heb al vele objecten bij dezelfde partij gekocht, en iedere keer was ik zeer te spreken over het hele plaatje.
Echter had ik vorige week iets gekocht, en toen ik het object kreeg bleek het niet van die kwaliteit te zijn als
in de advertentie stond geschreven. Daarom heb ik ook een negatieve feedback gegeven. Kan me voorstellen
dat dat als verkopende partij niet altijd prettig is, maar wat had ik dan moeten doen. Want het is mijn woord tegen het
woord van de verkoper. Als reactie van de verkopende partij hierop heeft hij mij uitgesloten van alle veilingen die hij aanbied.
Opzicht is dat geen probleem, want er zijn meer verkopende partijen op ebay, maar nu is het net of ik het schuld ben dat ik een
product kreeg dat niet aan de kwaliteitseisen voldoet als er daadwerkelijk in de advertentie staat.
wat kan ik hiermee??
met vriendelijke groet,
Kevin Smeets
Nu kunt u niets meer doen.
Het is logisch dat de verkoper u uitsluit voor de toekomst. De verkoper wil verdere problemen voorkomen.
Heeft u de verkoper op de hoogte gebracht van het probleem en een kans gegeven om het naar wens op te lossen?
Als iemand mij een neutrale of negatieve feedback geeft en vervolgens gaat vragen om een oplossing of terug betaling dan ben ik daar ook heel makkelijk in. Er gaat dus niets meer worden opgelost. Een negatieve feedback kan grote gevolgen hebben voor een verkoper en ik ben van mening dat een koper eerst de verkoper een kans moet geven om met een goede oplossing te komen. Of er moet opzet in het spel zijn maar gezien de score van uw verkoper kan ik mij dat haast niet voorstellen.