op 14-11-2010 00:43
LS
18 October betaalde ik 2 objecten die deel uitmaakten bij één verkoper in Dld.
Het werd verstuurd zei men op 20 october.
Meerdere malen aan de verkoper gevraagd mij feedback te geven, dat is toch netjes als je binnen 24 uur betaald hebt.
Hoor niets, krijg alleen stompzinnige nieuwsbrieven maar geen feedback.
Heb dit ook langs de officiële weg 2x bij eBay Nederland als klacht gemeld, en hoor ook niets?
Wat is er loos bij eBay en wat kan ik verder voor maatregelen nemen? Is opstappen een goede maatregel?
Hartelijke groet,
fregat.
Ik heb kopers gehad en zal ze nog wel regelmatig krijgen, die betaalden binnen 24 uur, ik verstuurde binnen 24 uur.
Na 10 dagen een claim van paypal me geld kwijt verzendkosten kwijt en me item kwijt als je bedenkt dat dit veel verkopers regelmatig overkomt dan maakt jou snelheid van betaling echt niks uit.
Natuurlijk gaan verkopers dan pas feedback geven na het zelf ontvangen te hebben.
Ik geef nog wel feedback direct na betaling, dit heb ik automatisch ingesteld maar als ik naar het percentage kopers kijk (zo een 50%) die te beroerd zijn om in 60 dagen feedback terug te geven denk ik ook bij mezelf dat ik het beter kan doen als ik feedback ontvangen heb.
Het vreemde nog is dat ook terugkerende kopers geen feedback geven, dus ontvreden zijn ze niet maar gewoon lui.