annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

feedback

LS

18 October betaalde ik 2 objecten die deel uitmaakten bij één verkoper in Dld.

Het werd verstuurd zei men op 20 october.

Meerdere malen aan de verkoper gevraagd mij feedback te geven, dat is toch netjes als je binnen 24 uur betaald hebt.

Hoor niets, krijg alleen stompzinnige nieuwsbrieven maar geen feedback.

Heb dit ook langs de officiële weg 2x bij eBay Nederland als klacht gemeld, en hoor ook niets?

Wat is er loos bij eBay en wat kan ik verder voor maatregelen nemen? Is opstappen een goede maatregel?

Hartelijke groet,

fregat.

Hele onderwerp weergeven

Het lijkt erop dat ik nu commentaar op de eigen inzending ga geven.

Voor alle duidelijkheid: deze blijft staan zoals bedoeld!

Commentaar wil ik geven op de reactie van CentralWebshop.

Eigenlijk direct al op de eerste alinea waar geschreven staat dat feedback niet dwingend is en optioneel is.

Zojuist werd "mijn eBay" gemanipuleerd door de "directie" of laten we het noemen buitengemeen hulpvaardig "aangepast".

Uw verhaal klopt niet waarom het mij eigenlijk om gaat, namelijk dat "feedback"  niet zo maar even vrijblijvend is, doch wel DEGELIJK als PLICHT aangemerkt kan worden.?:|

De "directie" plaatste bij mijn nog niet gegeven feedback het volgende! :

"Opmerking van eBay: Vergeet niet om feedback te geven! Als zich een probleem heeft voorgedaan, ga je vóór 28/11/10 naar Transactieproblemen oplossen."
 
Dit houdt in dat IK feedback moet geven en de VERKOPER dus de handen boven het hoofd worden gehouden.

Ik blijf erbij dat de VERKOPER mij als eerste feedback dient te geven; immers ik voldeed binnen 24 uur aan al mijn verplichtingen...en wel op 18 october jongstleden.


Geachte CentralWebshop ik dank u voor het meedenken, maar feedback vrijblijvend, neen daarmee sloeg u mijns inziens de spijker toch een beetje mis.;-)

Met vriendelijke groet,

fregat.

-- Bewerkt door fregat0035 om 15 Nov 2010 1:03 CET
Een vraag stellen