op 28-02-2011 20:41
Zoals gebruikelijk is het ebay.nl die gewoon niet bestaat! Ik heb al sinds anderhalve maand de vermelding "voldoende" staan bij mijn "tevredenheid van kopers". Ik weet niet of ebay voor uit loopt op komende events maar als ik klik op dat onderdeel staat er overal een 0-score en OK. Ik heb dus ebay.nl al 2 x benaderd maar de eerste keer kreeg ik na een week een mailtje met het excuus dat ze zo laat antwoorden en of ik de vraag nog een keer wou herhalen. (kan me voorstellen dat ze daar constant in een deuk liggen)
Ik dus weer opgemerkt dat die "voldoende" opmerking werkelijk nergens op slaat en of ze die even wilden wijzigen in "goed" (echt het summum van wat je in ebay kunt bereiken;-). Vervolgens hoor ik gewoon never nooit niks meer van ze.
Ik baal hier stevig van aangezien die hele vermelding onterecht is; er is geen enkele koper ontevreden (dat kan een dove nog zien in dat overzicht) en alles is volgens ebay "OK".
Wel wordt ik er op geattendeerd dat ik toch wel wat moet doen aan die tevredenheid omdat het anders gevolgen kan hebben voor mijn voortbestaan op ebay.
(die vallen zu werkelijk van hun stoel van het lachen daar bij ebay)
Kortom, ebay.com verwijst naar ebay.nl (alsof dat een werkelijk bestaand iets is) en zegt dat ik het daar moet vragen omdat ook volgens hen er geen enkele reden is om die "voldoende" niet in "goed" te veranderen.
Een technisch mankementje kan ik nog inkomen, maar gewoon niet reageren en doen alsof kopers niet tevreden zouden zijn terwijl daar niets van te zien in in mijn dashboard of feedbacks lijkt mij iets te ebay-ig.
Of zou dit gewoon vallen onder "ebay-humor"?
je hebt je feedback op particulier gezet. Daardoor kan ik (wij/het ebay forum) niet meekijken naar je feedback en drs score, dus ook geen antwoord geven op je vraag