annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bestellingen verwijderen

Goede Avond,

Ik heb een besteling staan van zwembad filters, maar ik heb verschillende keren besteld en niet binnen gekregen.
Nu staan er acht bestellingen in van hetzelfde product en dat is gewoon teveel. 

Is het mogelijk om zeven van die bestellingen te verwijderen? En zo ja hoe moet dat dan.
want ik wil namelijk een keer een pakket van tien stuks.
Het gaat om dit pakket, die anderen wil ik verwijderd hebben. 

FACTUURDATUM
23 jun 2016
FACTUURTOTAAL
EUR 64,80
+ EUR 29,90
verzending
1 object verkocht door europools-de
Filter Filterkartusche Ersatzfilter für Whirlpool: Bcool III - B-Happy - B-Light

Geschil wegens onbetaald object is van je account verwijderd. Gegevens over geschil bekijken

Je betaling is in behandeling.

Dit pakket wil ik graag nog ontvangen.
Er staat de betaling is in behandeling, maar ik heb aangegeven dat ik achteraf zou betalen.
Jullie hadden al gezegt dat het geschil verwijderd werd, maar dat is bij het verkeerde pakket gebeurd.

Hoe gaat het nu verder, want ik wil graag dat pakket waar ik al meer dan een maand op wacht graag ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Danny Coenders

Hele onderwerp weergeven

Hallo,

Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebay-gebruikers te helpen met raad en daad.
U bereikt hier geen Ebaymedewerkers.

Om u op weg te helpen een paar tips:

Ebay is een veilingsite die kopers en verkopers bij elkaar brengt, u koopt dus niet bij Ebay.

Heeft u problemen dan moet u contact opnemen met de verkoper.

De verkoper bepaald de (soms verschillende) wijze van betalen en verzend in de regel pas als er betaald is.

Achteraf betalen zult u dus moeten overeenkomen met de verkoper.

Als hij dat niet wil zal hij het niet toestaan.

Omdat Ebay een veilingsite is met allerlei regels is het verstandig eerst de voorwaarden eens goed te lezen bij "hulp en contact".

Als u biedt en de veiling wint bent u verplicht het product af te nemen tenzij de verkoper instemt met annuleren.

Een vraag stellen