annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zending uit US niet geleverd

Kan iemand mij helpen met het volgende:

 

In oct/nov heb ik een paar tweeters besteld bij een goed aangeschreven US webwinkel via eBay. Item was $38, shipping was een extra $50.

 

Om de paar weken heb ik bij de organisatie gecheckt waar het pakketje zich bevond tot begin januari kreeg ik te horen dat het Nederland nog niet binnen was. Daarbij werd vermeld dat als ik het niet zou ontvangen ze na 60 dagen een nieuwe product zouden sturen.

Vorige week kreeg ik opeens bericht dat ze mijn pakket retour hadden ontvangen en dat het geinspecteerd was. Enkele dagen later volgde het bericht dat ze $30(!) retour aan me over hadden gemaakt.

Ik ga hier niet mee akkoord en verwacht dat ze me alsnog het product opsturen.Ik heb nu voor zowel zending als retourzending moeten betalen, ridicuul. Het vervelende is dat Ebay US met naar Ebay.nl doorstuurd en Ebay.nl geen mogelijk tot klacht biedt omdat het 45 dagen na overeenkomst is (uberhaupt erg kort voor internationale zendingen!)

Ook feedback achterlaten lukt niet meer.

Kortom dit ruikt naar oplichting, de koper is nog meer dan actief en Ebay geeft niet thuis. Wat te doen?

 

 

 

Hele onderwerp weergeven

U kunt binnen 60 dagen FB geven de 45 dagen termijn had u bekend kunnen zijn dat staat namelijk in de voorwaarde (PP)

 

Ebay zal en kan in deze dus ook niets meer voor u betekenen, u kunt de verkoper op zijn/haar verantwoording wijzen maar aangezien de verstreken tijd geef ik u weinig kans.

 

De verkopende partij is en blijft verantwoordelijk voor een pakket als het verstuurd is, echter heeft de verkoper het niet zelf in de hand!

 

U zegt dat u heeft betaald voor de retourzending! Hoe? uiteraard had de verkoper het volledige bedrag moeten terug storten dus ook de verzendkosten aangezien hij/zij het object weer in zijn/haar bezit heeft.

 

Maar zoals eerder vermeld is er niets meer wat u kunt doen behalve uw verlies nemen ( misschien nog even contact opnemen met Customer Support van ebay.com ) USA en het daar voorleggen dan zijn ze in ieder geval op de hoogte en kunnen ze heel misschien stappen ondernemen tegen de verkoper, uiteraard moet u dan bewijzen kunnen overleggen.

 

Maar hoe dan ook het geld bent u verder kwijt!

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos