op 01-02-2012 22:58
Kan iemand mij helpen met het volgende:
In oct/nov heb ik een paar tweeters besteld bij een goed aangeschreven US webwinkel via eBay. Item was $38, shipping was een extra $50.
Om de paar weken heb ik bij de organisatie gecheckt waar het pakketje zich bevond tot begin januari kreeg ik te horen dat het Nederland nog niet binnen was. Daarbij werd vermeld dat als ik het niet zou ontvangen ze na 60 dagen een nieuwe product zouden sturen.
Vorige week kreeg ik opeens bericht dat ze mijn pakket retour hadden ontvangen en dat het geinspecteerd was. Enkele dagen later volgde het bericht dat ze $30(!) retour aan me over hadden gemaakt.
Ik ga hier niet mee akkoord en verwacht dat ze me alsnog het product opsturen.Ik heb nu voor zowel zending als retourzending moeten betalen, ridicuul. Het vervelende is dat Ebay US met naar Ebay.nl doorstuurd en Ebay.nl geen mogelijk tot klacht biedt omdat het 45 dagen na overeenkomst is (uberhaupt erg kort voor internationale zendingen!)
Ook feedback achterlaten lukt niet meer.
Kortom dit ruikt naar oplichting, de koper is nog meer dan actief en Ebay geeft niet thuis. Wat te doen?
de enige mogelijkheid is als u met een CC heeft betaal ( via PP) dan kunt u uw geld nog terug krijgen verder klopt het inderdaad dat je via PP tot aan 45 dagen kunt claimen, waarom heeft u eigenlijk geen geschil gestart binnen die 45 dagen?
Helaas is er nu verder weinig wat u nog kunt doen!