annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wiens klantervaring is er het laatste jaar verbeterd ?

eBay stelt dat de wijzigingen die steeds worden uitgevoerd vooral ten doel hebben de klantervaring te doen verbeteren.

Wie van de klanten heeft dezelfde ervaring?

Of is het soms meer een aanvaring.

😮

Hele onderwerp weergeven

Gezien de stormloop aan reacties hier dan even mijn eigen ervaringen van het laatste jaar.

Als verkoper is mijn klantervaring door de meer dan verdubbelde verkoopkosten meer dan gehalveerd. Omgekeerd evenredig derhalve.

Als koper is mijn klantervaring sterk teruggelopen door de totale verwatering van het aanbod met prul veroorzaakt door het gratis aanbieden.

Deze prul wordt uiteraard niet verkocht maar wel steeds weer opnieuw geplaatst en dat maakt dat door de bomen het bos niet meer gezien wordt.

Tweemaal een verslechterde ervaring derhalve en ik ben dan ook niet positief gestemd.

Nog een speciale opmerking over PayPal.

Steeds vaker wordt in veilingteksten vermeld dat men PayPal slechts toestaat voor buitenlandse en/of niet-euro betalingen. Ook zie ik weleens staan dat er bij het gebruik van PayPal een opslag van veelal 4% geldt.

Deze toegevoegde voorwaarden waren voorheen absoluut niet toegestaan. Gezien het feit dat ze steeds vaker voorkomen en dus kennelijk blijven staan zou men de conclusie kunnen trekken dat hier een gedoogbeleid wellicht tot een verbeterde verkoperservaring leidt. Tegelijkertijd geldt hier voor de koperservaring natuurlijk een voor de hand liggende verslechterde ervaring.

Een vraag stellen