annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Straat nummer

Hallo, ik zit met iets. Ik heb een tijdje geleden al mijn Ebay aan aangemaakt maar vandaag zag ik ineens dat mijn straatnummer er helemaal niet bij staat! Ik heb al 3 dingen gekocht waarvan al 2 verzonden zijn. Hoe kan het pakket nu bij mij aankomen als er geen staatnummer op staat? En waar gaat hij dan heen? Ik weet het niet... :O groetjes
Hele onderwerp weergeven

Oh ja joh zijn verkopers verplicht om binnen een dag of twee te antwoorden? kijk weer wat geleerd en dat na drie jaar verkopen!

Mag u mij even vertellen waar dat staat? het enige wat ebay zegt is dat het 1-2 dagen kan duren eer men reageert, de verkoper bepaalt nog altijd zelf of hij/zij wil reageren!

Uiteraard is zo'n verkoper niet al te snugger als die dat doet maar verplicht? nee!

Iets in de FB achterlaten? waarom? het gaat er toch om of het item wel of niet geleverd wordt, als het netjes en binnen een bepaalde tijd geleverd wordt dan verdient een verkoper gewoon een positieve FB het enige wat u wel kan doen is aangeven via de sterrenscore hoe tevreden u bent ( Communicatie)

Verder blijft het de verantwoordelijkheid van de Koper dat zijn of haar gegevens juist zijn!

Een vraag stellen