annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Straat nummer

Hallo, ik zit met iets. Ik heb een tijdje geleden al mijn Ebay aan aangemaakt maar vandaag zag ik ineens dat mijn straatnummer er helemaal niet bij staat! Ik heb al 3 dingen gekocht waarvan al 2 verzonden zijn. Hoe kan het pakket nu bij mij aankomen als er geen staatnummer op staat? En waar gaat hij dan heen? Ik weet het niet... :O groetjes
Hele onderwerp weergeven

je kan die postbode eens aanspreken en het vragen.

Ofwel,je object wordt in het sorteercentrum al 'onderschept' en gaat retour afzender, ofwel hij wordt gesorteerd en komt dan eerst in een lokaal VBG terrecht (zolang het nog duurt, die worden dit jaar allemaal gesloten). De mensen daar zijn vaak goed op de hoogte van namen en huisnummers. Vervolgens komt hij bij de postbode gesorteerd in een tas terrecht. Die postbode is dan degene die met dat pakje staat en er iets mee moet.Bezorgen,of retour. Als hij hem gaat bezorgen kan hij bij mensen vragen of ze jou kennen, misschien heb je meer post en kan hij de achternamen bij elkaar linken.Als hij hem retour afzender doet moet hij er een speciale sticker op plakken. Deze komt dan weer terug in het lokale VBG die opnieuw gaan kijken of ze uw naam/ adres herkennen of dat hij echt retour afzender gaat. Als de post bij u iedere dag door de zelfde postbode wordt bezordt weet hij vast nog wel dat hij een pakje zonder huisnummer had. Meestal heeft een wijk 1 of 2 vaste bezorgers, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. U kan ook aan een postbode vragen waar zijn VBG is, en dan daar nog eens heen gaan en vragen of ze uw pakje misschien voorbij hebben zien komen. Een leidinggevende daar heet postbode plus (ook niet meer voor lang) en kan u dan hopenlijk iets meer vertellen, of u weer naar de mensen verwijzen die de retour pakjes behandelen.

-- Bewerkt door abeldoorn op 12 Jan 2012 23:20 CET
Een vraag stellen