op 17-05-2011 08:31
Ik heb op eBay postzegels gekocht.De aanbieding was
luxe postfris,ik kreeg binnen zegels met plakker,dunne plek en roest.
De verkoper reageerd niet op mijn mails,ik wil in principe
geen geld terug,maar wil de postzegels die werden aangeboden.
Is er iemand die hier raad mee weet?
Groet,Leo
@ martijn.
Misschien niet een eerlijke manier maar helaas blijkt keer op keer dat bij frauduleuze verkopers een claim wegens niet ontvangen betekend dat je je geld terug krijgt (tenzij het aangetekend is verstuurd natuurlijk). Bij een clzaim wegens anders dan omschrteven moet je het terug sturen (aangetekend), je moet kunnen aantonen dat de koper het terug ontvangen heeft (vaak moeilijk en duur) en de koper moet opok nog eens mee werken/ niet liegen. En dan nog krijg je vaak je geld niet terug.
Dus als pay-pal zijn regels een aanpast zullen dit soort 'verkeerde'adviezen ook niet meer gegeven worden.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |