annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

object niet zoals beschreven.

pasha.1960
Community-lid

ik kocht een tas beschreven als crocodile skin, aangekomen was het gewoon plastic!!ben ik toevallig ook nog de enige bieder dus heb ik het ding 'gelukkig' allen maar voor het openingsbod plus verzendkosten maar toch nog teveel voor iets wat direkt de prullebak in kan! na dit gemeld te hebben bij de verkoper kreeg ik als antwoord dat als ik dacht dat het crocodile skin was ik dat dubbel had moeten chequen!!als iets duidelijk beschreven staat zou navraag niet nodig moet zijn m.i.Dit dan ook terug gemaild.word ik echt voor alles en nog wat uitgemaakt!dat ik geen recht van spreken heb omdat het maar 99p kostte, ik ben zielig en wat al niet meer.het gaat mij niet om die 99p maar het feit dat zomaar iets niet juist beschreven wordt en dat er dan allerlei scheldkanonades kunnen komen van de verkopers kant, als er  20 bieders waren geweest was de tas nog net zo plastic en nog steeds geen skin en dat heb je met veilingen toch? en al is er 1 of zijn er 100 biedingen dat zou dus niet uit mogen maken en de feedback mag nog steeds eerlijk zijn zonder uitgescholden te worden door een verkoper! niet te geloven zeg!komen dit soort dingen nou vaker voor???????

Hele onderwerp weergeven
m*beertje
Community-lid

als je goed leest zie je bij de specificaties staan dat het een croc print is,misschien beter lezen,daar staat dus dat het geen croc leer is maar een print en print is niet echt,dus niet alleen de verkopers fout,die dingen moet je altijd na lezen,en niet alleen de grote texten

Een vraag stellen