annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

email,s

ik krijg van de verkoper van de ring die ik heb gekocht

email dat ik een oplichtster ben en dat hij alleen maar last heeft van de nederlander leeglopers noemt hij ons

maar de ring heb ik nog steeds niet

hij beweerd dat hij een tweede heeft opgestuurd ,maar die is ook nooit aan gekomen

dus het is een al bedrog van die man j.s X-(]:)

Hele onderwerp weergeven
anjab7302
Community-lid

Die verkoper is een oen-zeker een buitenlander.Als hij problemen heeft gehad,met enkele Nederlands kopers, moet hij a) het op jou afreageren-daar kun je niks aan doen en b) Als hij problemen heeft met Nederlandse kopers,kan hij natuurlijk ook Nederlandse kopers blokkeren om te bieden...Heeft hij niet gedaan,dus is hij een grote oen.Zo'n figuur moet niet zeiken.

 

 

Vervelende emails moet je maar gewoon negeren....Als jij betaald hebt,en hij levert geen ring,en loopt de zeiken per email,is het antwoord simpel: een vette negatieve!!

 

 

Je geld ben je waarschijnlijk kwijt,tenzij je via Paypal hebt betaald,want,dan kun je altijd nog proberen, om daar je geld terug te krijgen.

Verder kun je natuurlijk bij Ebay een geschil voor niet geleverd object aanzwengelen,maar,dan moet je wel nog even wachten,met het geven van je negatieve feedback,anders is voor Ebay het geschil direct opgelost...

 

Sterkte!

Een vraag stellen