op 30-11-2010 10:44
Hey,
Ik heb een aantal weken terug een pedaal besteld via eBay. Deze is verzonden via USPS, en ik heb 'm op de site getrackd en kreeg de volgende informatie:
Class: First-Class Mail International Service(s): International Letter Status: Processed through Sort Facility Your item was processed through and left our CHICAGO, IL 60688 facility on November 06, 2010. The item is currently in transit to the destination. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Detailed Results: Processed through Sort Facility, November 06, 2010, 8:28 am, CHICAGO, IL 60688 Acceptance, November 05, 2010, 3:18 pm, FRANKFORT, IL 60423
Dit is al een tijdje zo en ik heb geen nieuwe informatie meer gekregen. De verzender had me geinformeerd dat ik 'm weken terug binnen zou krijgen.
Ik heb TNT ook aan de lijn gehad en die konden het pakket helemaal niet traceren, en USPS reageert niet op mijn bericht.
Ik vind dit echter wel heel erg raar en super lang duren.. Weet iemand wat er aan de hand is?
Alvast bedankt!
Deze vraag is al eerder uitvoerig behandeld geweest.
Wellicht kunt u dat nog eens nalezen.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |