annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zending niet binnengekregen

baka237
Community-lid

Hey,

 

Ik heb een aantal weken terug een pedaal besteld via eBay. Deze is verzonden via USPS, en ik heb 'm op de site getrackd en kreeg de volgende informatie:

 

Class: First-Class Mail International Service(s): International Letter Status: Processed through Sort Facility Your item was processed through and left our CHICAGO, IL 60688 facility on November 06, 2010. The item is currently in transit to the destination. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Detailed Results: Processed through Sort Facility, November 06, 2010, 8:28 am, CHICAGO, IL 60688 Acceptance, November 05, 2010, 3:18 pm, FRANKFORT, IL 60423

 

Dit is al een tijdje zo en ik heb geen nieuwe informatie meer gekregen. De verzender had me geinformeerd dat ik 'm weken terug  binnen zou krijgen.

Ik heb TNT ook aan de lijn gehad en die konden het pakket helemaal niet traceren, en USPS reageert niet op mijn bericht.

Ik vind dit echter wel heel erg raar en super lang duren.. Weet iemand wat er aan de hand is?

 

Alvast bedankt!

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

stephanthecollector
Community-lid

Het lijkt me sterk dat PP heeft gezegd dat je het met de verkoper moet regelen, je kan gewoon inloggen op je PP rekening en daar via het klachtencentrum een geschil openen wegens het niet ontvangen van een item PP neemt dan contact op met de verkoper, na een aantal dagen kun je het geschil opwaarderen naar een claim, dus laat je niet afpoeieren!

Antwoorden (5)

Antwoorden (5)

kopersbescherming
Community-lid

Deze vraag is al eerder uitvoerig behandeld geweest.

Wellicht kunt u dat nog eens nalezen.

 

stephanthecollector
Community-lid

Het ligt waarschijnlijk bij de douane, die mogen een pakket ongeveer 30 dagen vasthouden, ook kan er in de USA vertraging zijn opgetreden vanwege verscherpte controle, als je met PP hebt betaald dan moet je de 45 dagen claim termijn in de gaten houden, je kan binnen die termijn een niet ontvangen object claim indienen bij PP.

Item is zo een 24 dagen terug verstuurd, en zoals eerder aangegeven in NL kan die ook nog bij de douane 30 dagen vastgehouden worden.
En track en trace dat TNT er niks over weet is niks nieuws, ze zeggen vandaag we weten van niks en morgen kan je het opeens hebben.

baka237
Community-lid

Oke zal ik doen, dankjewel (:

Hij zegt inderdaad al veelste lang dat ik geduld moet hebben maar het is nu meer dan een maand terug dat ik mijn geld overgemaakt heb en heb nu nog steeds niks ontvangen, een beetje onredelijk dus. Ik heb nu een claim geschil

baka237
Community-lid

Dit heb ik gedaan, en er werd verwezen naar de verzender dat ik het onderling met hem moet regelen. Maar hij stelt mij steeds gerust dat ik geduld moet hebben en afwachten tot het binnen is, alleen het duurt mij echt veelste lang.

Een vraag stellen