op 04-06-2012 19:22
Leden,
Het is zover. Heb een iPhone gekocht van een nogal onervaren verkoper. De verkoper geeft in zijn aanbiedingen aan dat ik middels paypal en bankoverschijving kan betalen.
Nu heb ik gister netjes via paypal het bedrag betaald via - Transactie betalen - dan word je doorgelinkt naar paypal - en op dat email adres het bedrag betaald. Kortom betaald op het paypal adres wat de verkoper zelf in de advertentie heeft opgegeven en LET OP bij eBay bekend is.
Nu krijg ik vandaag een mailtje dat ik het op een ander email adres moest betalen (had die wel aangegeven in een mailtje) maar ik betaal gewoon op het email adres dat die zelf heeft aangegeven in de advertentie.
Nu wil de verkoper het item niet versturen en ligt dwars.
Verkoper had dan toch zijn paypal adres moeten wijzigen in zijn advertentie ? Hij vraagt eigenlijk indirect om buiten eBay om te betalen.
Ik weet het even niet, iemand suggesties hoe nu te handelen ?:|
ps. Dat email adres waarop ik betaald heb is gecontroleerd en staat op de verkoper zijn eigen naam.
Het is niet mijn verandwoordelijkheid dat de verkoper niet zijn zaakjes voor elkar heeft, ik betaal op het paypal adres dat in de advertentie staat.
Heb een claim ingediend, dit heb ik nog nog nooit eerder gedaan, krijg ik dan meteen mijn geld terug of duurt dit maanden en hoe gaat deze procedure ?
Tnx people alvast voor jullie reacties.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |