annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper wil buiten eBay om iPhone laten betalen....en NU ?

Leden,

Het is zover. Heb een iPhone gekocht van een nogal onervaren verkoper. De verkoper geeft in zijn aanbiedingen aan dat ik middels paypal en bankoverschijving kan betalen.

Nu heb ik gister netjes via paypal het bedrag betaald via - Transactie betalen - dan word je doorgelinkt naar paypal - en op dat email adres het bedrag betaald. Kortom betaald op het paypal adres wat de verkoper zelf in de advertentie heeft opgegeven en LET OP bij eBay bekend is.

Nu krijg ik vandaag een mailtje dat ik het op een ander email adres moest betalen (had die wel aangegeven in een mailtje) maar ik betaal gewoon op het email adres dat die zelf heeft aangegeven in de advertentie.

Nu wil de verkoper het item niet versturen en ligt dwars.
Verkoper had dan toch zijn paypal adres moeten wijzigen in zijn advertentie ? Hij vraagt eigenlijk indirect om buiten eBay om te betalen.

Ik weet het even niet, iemand suggesties hoe nu te handelen ?:|

ps. Dat email adres waarop ik betaald heb is gecontroleerd en staat op de verkoper zijn eigen naam.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (5)

Antwoorden (5)

Het is niet mijn verandwoordelijkheid dat de verkoper niet zijn zaakjes voor elkar heeft, ik betaal op het paypal adres dat in de advertentie staat.

Heb een claim ingediend, dit heb ik nog nog nooit eerder gedaan, krijg ik dan meteen mijn geld terug of duurt dit maanden en hoe gaat deze procedure ?

Tnx people alvast voor jullie reacties.

De verkoper zal geen PayPal account hebben dat gekoppeld is aan de e-mail waarop u betaald heeft. Het is een verkoper met een kleine feedbackscore met PayPal verplicht en waar eBay automatisch het e-mailadres dat bij hun geregistreerd is door de verkoper toevoegt, en dat hij ongewijzigd gelaten heeft.

Vraag aan de verkoper om het e-mailadres waarop u betaald heeft toe te voegen aan zijn bestaande PayPal account en dan komt het betaalde geld daarop terecht en hebt u nog altijd kopersbescherming.

Hoe kan ik een e-mailadres toevoegen, bevestigen of verwijderen?

Wij zijn bezig met het verbeteren van onze pagina Profiel. Hoewel de meeste PayPal-gebruikers de oude Profiel-pagina nog zien, is de pagina voor sommige gebruikers aangepast. Om uw e-mailadres toe te voegen, te bevestigen of te verwijderen, volgt u de stappen die overeenkomen met wat u op de pagina Profiel kunt zien:

Een e- mailadres toevoegen
Ga als volgt te werk om een e-mailadres toe te voegen:
1. Log in op uw PayPal-rekening.
2. Klik op Profiel.
3. Klik op E-mail in de kolom Rekeninginformatie.
4. Klik op Toevoegen.
5. Voer uw e-mailadres in en klik op Opslaan.
U kunt tot maximaal 8 e-mailadressen aan uw rekening toevoegen.

Een e-mailadres bevestigen
Wanneer u een e-mailadres toevoegt, sturen we automatisch een e-mail naar dit adres. Ga als volgt te werk om een e-mailadres te bevestigen:
1. Klik op de link ter bevestiging in de e-mail.
2. Voer uw wachtwoord in. s
3. Klik op Bevestigen.

De verkoper had vantevoren zijn gegevens moeten veranderen en niet achteraf! Daarom dient deze ook gewoon het betaalde item te verzenden!! Maar goed iemand dwingen om dit te doen gaat helaas niet, Stuur nog een mail dat u het gekochte item gewoon wilt hebben zoals beschreven in de advertentie reageert men hier niet op dan onmiddelijk een claim indienen bij PP om uw geld retour te krijgen! Geef dit ook aan bij de verkoper en geef ook aan dat u alles doorstuurt naar eBay! wellicht spoort dit de verkoper aan om gewoon aan de afspraak te voldoen!

Betaal dus nooit via een andere weg dan aangegeven in de advertentie!!!!

Apeldoorn,

Ja ik zit in deze branche dus ja dat weet ik, het is een cloon.

Het is ook een cadeau voor mijn 13 jarige nichtje, die maakt het niet uit als het een neppe of echte is.

Maar heb je ook een antwoord op mijn vraag ?

je weet dat je geen echte iphone gekocht heb maar een zeer goedkope nepperd??

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos