op 09-09-2011 22:42
Beste allemaal,
Zojuist heb ik een propeller voor 50 dollar gekocht van iemand uit Argentinië. Echter, in de beschrijving staat een bedrag van 7000 dollar (althans wat hij er minimaal voor wil hebben). Vanuit eBay heb ik wel een mail ontvangen dat ik het object gewonnen heb voor 50 dollar, maar ik heb sterke twijfels of ik nu ook echt de propeller zal ontvangen. Volgens mij sta ik in mijn 'recht' en zou ik de propeller moeten ontvangen. Klopt dit?
Groeten,
Job
Als koper bent u zelf verantwoordelijk om u goed op de hoogte te stellen van de inhoud van de advertentie, dit doet men meestal door middel van het goed te lezen, dit is zeker belangrijk en zeer zeker voor nieuwe leden, dat u dan een app geruikt via uw iphone waarvan u al weet dat u niet alle informatie te zien krijgt is in mijn ogen niet erg slim, u voelt zich nu aangevallen, dat vind ik jammer en dat is geenzins de bedoeling, ik en met mij een aantal anderen nemen hier de moeite om antwoorden te geven die men stelt, als de antwoorden dan niet bevallen stel dan ook de vraag niet.
Wij geven antwoorden op basis van wat wij weten en vinden!!!!
Prettige dag nog en succes ermee
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |