annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling aan ebay ipv aan de verkoper?!?

Beste lezer,

 

Hopelijk bent u in de gelegenheid mij wat duidelijkheid te verschaffen in de volgende kwestie. Stapsgewijs zal ik proberen e.e.a. te verduidelijken;

 

1: Ik heb een veiling via ebay gewonnen.
2: Ik heb middels ebay de betaling afgehandeld en het geld is van mijn Paypal account afgeschreven.
3: De betaling is niet doorgevoerd aan de verkoper; maar overgemaakt aan ebay S.A.R.L. (klantenservice, thans zo verschijnt het op mijn paypal afschrift.
4: Geld is niet meer terug te vorderen en is nu aan Ebay overgemaakt.

Wellicht is dit ontstaan door een fout bij het koppelen van de verkoper met binnenkomende gelden o.i.d. Klinkt dit bekend en is er een oplossing te vinden? Ik word tot op heden niet correct geholpen...

 

Bij voorbaat dank,


Patrick de Zwaan

Hele onderwerp weergeven
m*beertje
Community-lid

hoi patrick.

 

jij krijgt als koper geen bericht heel raar,maar de verkoper krijgt meteen een mailtje naar de paypal betaling dat het geld overgeboekt is aan ebay en dat hij het kan versturen,jij kunt wel zien onder jou gekochte objecten als het euro teken blauw is,als dat zo is dan is de betaling goed gegaan.

hij moet het ook gewoon naar u verzenden,ook al krijgt hij 29 dagen later pas zijn geld en de verzend kosten terug van ebay.

 

niet echt een normale regeling vind ik,had laatst iets verkocht naar amerika heen,en ik was niet blij,bood het aan op ebay duitsland en iemand in amerika had het gekocht,en wel ja de verzendkosten bijna 100 euro mag ik wel 29 dagen lang vooruit betalen,en wat verkocht naar oostenrijk ook 52 euro voor uit betalen,totaal met alles wat ik verkocht had moest ik zelf 225euro voorschieten en daar heeft ebay 29 dagen rente van,niet helemaal eerlijk vind ik zelf

 

kopersbescherming,je maakt echt het geld over naar ebay,niet aan paypal.

je maakt het geld over via paypal maar de ontvanger van het geld is ebay S.A.R.L geen paypal echt ebay.

 

en het is niet 21 dagen wachten op je geld maar 29 dagen,ik weet niet hoe jij bij 21 dagen komt,maar vanaf het moment dat de verkoper het aanklikt op ebay als verzonden gaan deze 29 dagen in,eerder niet.

 

Een vraag stellen