annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling aan ebay ipv aan de verkoper?!?

Beste lezer,

 

Hopelijk bent u in de gelegenheid mij wat duidelijkheid te verschaffen in de volgende kwestie. Stapsgewijs zal ik proberen e.e.a. te verduidelijken;

 

1: Ik heb een veiling via ebay gewonnen.
2: Ik heb middels ebay de betaling afgehandeld en het geld is van mijn Paypal account afgeschreven.
3: De betaling is niet doorgevoerd aan de verkoper; maar overgemaakt aan ebay S.A.R.L. (klantenservice, thans zo verschijnt het op mijn paypal afschrift.
4: Geld is niet meer terug te vorderen en is nu aan Ebay overgemaakt.

Wellicht is dit ontstaan door een fout bij het koppelen van de verkoper met binnenkomende gelden o.i.d. Klinkt dit bekend en is er een oplossing te vinden? Ik word tot op heden niet correct geholpen...

 

Bij voorbaat dank,


Patrick de Zwaan

Hele onderwerp weergeven
m*beertje
Community-lid

hoi patrick

 

wat jij schrijft komt mij bekend voor,heb jij wat gekocht op de duitse ebay?heb gezien dat jij daar wel eens koopt aan je punten.

 

is die persoon waar jij wat van hebt gekocht nieuw?dan is de kans heel groot dat hij onder de nieuwe regeling valt van ebay duitsland.

 

jij maakt dan het geld over naar ebay,als jij wilt betalen met paypal en jij klikt op betalen om over te boeken staat daar ook ebay S.A.R.L omdat jij daar aan betaald,ebay houd het geld dan 4 week vast en boekt dan het geld over naar de verkoper.

 

de verkoper krijgt na jou betaling een mailtje waar in staat dat hij het kan verzenden omdat ebay jou betaling ontvangen heeft.

 

ik heb het zelfde al vaker mee gemaakt,als koper en verkoper.

alleen als verkoper is het niet zo heel erg fijn dat je 4 week later het geld pas krijgt,die persoon waar jij het van hebt gekocht.

beetje een lastige nieuwe regeling.

 

als die persoon nog niet zolang op ebay zit,is de kans dus heel groot dat jij het op deze manier betaald hebt,en dat ebay het geld over maakt naar die persoon.

 

ook mag hij het dan verzenden naar jou,dus misschien even vragen als deze persoon bericht heeft gehad van ebay dat de bataling ontvangen is.

 

hoe staat het bij jou gewonnen objecten?is het euro teken blauw?staat daar bij dat het betaald is?

 

ebay duitsland kun je altijd bellen en paypal in nederland kun je ook altijd bellen om na vraag te doen,wij hadden ook paypal gebelt en daar kregen wij dit dus ook van te horen.

 

 

Een vraag stellen