annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Over een gekocht tijdschrift

Ik heb 16 juni en tijdschrift over  DAFBLAD en gelijk die dag het geld overgeschreven naar de verkoper via een Email van jullie en de naam van de verkoper en zijn bankrekening, maar krijg steeds bericht van jullie dat ik nog moet betalen, Ik heb vandaag voor de tweede keer het bedrag naar de verkoper overgemaakt, Phillipe de Reu.

Ik hoop dat het blad nu naar mij wordt opgestuurd.

Groet Kees Goezinne

Hele onderwerp weergeven

Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebay-gebruikers te helpen met raad en daad. Je bereikt hier geen Ebaymedewerkers.

Je kunt Ebay enkel bereiken via “Hulp en contact” onder- of bovenaan deze pagina.

Wat betreft je probleem: heb je na je (eerste) betaling Ebay bijgewerkt? Met andere woorden in Ebay aangegeven dat je betaald hebt, als je dat niet doet beschouwd Ebay het object als onbetaald en gaat aanmaningen sturen terwijl je allang betaald hebt.

Je moet eigenlijk pas reageren als de verkoper aangeeft dat hij het geld niet heeft.

Nu heb je waarschijnlijk 2 keer betaald.

Je kunt het beste met de verkoper contact opnemen, uitleggen wat er gebeurd is en vragen of hij het bedrag 1x wil terugbetalen.

Kun je gelijk aan de verkoper vragen wanneer hij het tijdschrift verzonden heeft.

Een vraag stellen