op 11-11-2011 19:20
Ik heb enkele tijd geleden via ebay een item met paypal gekocht. Omdat ik daarna 3 weken op vakantie ging verwachte ik dat het pakketje bij de buren geleverd zou worden.
Na de vakantie had ik niks ontvangen, de verkoper gemailt die er niks van snapte en contact ging opnemen met de courier.
Weer een poos niks gehoord waarna ik weer contact zocht en ik een antwoord kreeg dat de verkoper tijdje niet online geweest was (ondanks dat in zijn/haar geschiedenis feedback van aankopen stonden in die tijd!) en dat er de courier niet weet waar het paket is omdat de tracking code niet meer geaccepteerd word. Er werd geprobeerd nog eenzelfde object te vinden (rugzak in dit geval) of het geld zou terug gestort worden.
Hierna is het akelig stil gebleven ondanks dat ik nog 3 mails die kant op gestuurd heb.
Mijn paypal koop bescherming was natuurlijk al na mijn vakantie verlopen en ondertussen zit ook al buiten de 60 dagen voor een geschil via ebay.
Ik ben nu dus gewoon al mijn geld kwijt of is er nog iets wat ik kan doen?
Helaas is mijn paypal niet gekoppeld aan een creditcard maar aan een bankrekening.