annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Moeilijk te formuleren als vraag

Ik heb artikel gekocht en betaald via paypal.

Maar het mailadres gekoppeld aan paypal was niet correct dus de betaling geannuleerd.

Gevraagd aan de verkoper om een ander mail adres die wel gekoppeld zou zijn.

Weer met een ander adres geprobeerd en het systeem geeft voltooid aan.

Maar de verkoper zegt de betaling niet te hebben ontvangen?:|

Zij zegt dat ze alleen koopt via paypal gekoppeld aan de creditcard en het daar aan zal liggen.

Maar als je kunt kopen kun je toch ook zien als er iets betaald is op de rekening?

Nu kreeg ik een mail dat het goede paypal mail adres het eerste adres was waar ik juist de betaling op heb geannuleerd.

Nu vraagt verkoopster te betalen via bank, maar ik wil eerst mijn geld terug zien.

Ik heb een claim ingediend maar nog niks gehoord:|

Is het zo dat wanneer de claim is ingediend en de verkoper laat niks van zich horen dat paypal automatisch het geld weer terug boekt?

Maar kan dat dan ook als het adres niet bekend is bij paypal?

Ik heb dit eerder aan de hand gehad, maar hele boze mails gekregen van de verkoper dat deze van niks weet.

Deze claim loopt 5 okt af.

Ben benieuwd, maar weten jullie hoe dat komt en wat ik nog meer kan doen?

-- Bewerkt door pollewob op 1 Oct 2011 9:01 CEST

-- Bewerkt door pollewob op 1 Oct 2011 9:02 CEST
Hele onderwerp weergeven

Met PayPal meer leut.

 

Ik zou niets doen totdat het geld terug en dat kan wel even gaan duren. Deze verkoper zou ik ook links (hoe grappig) laten liggen.

 

Geef de negatieve feedback pas als uw geld terug is.

 

 

Een vraag stellen