annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Miskoop

Goedendag

Ik zag hier laatst een advertentie van een nieuwe roze  gsm,zag er leuk uit en gekocht voor mijn vriendin.Gelijk betaald met paypal toen kreeg ik al een mailtje dat de doos kapot gebeten was door de hond.En er 2 krassen opzaten, maar ze deed er wel 5 euro af voor een lakstift. Toen wou ik de koop al anuleren,maar toen weer heen en weer gemaild dat er toch geen krassen op zaten en dat het toestel goed was,toch maar genomen.Gsm ontvangen, toen bleek dat ik de code van de simkaart niet kon invoeren omdat de 3,6,9 en de volume toetsen het niet deden,gelijk boos terug gemaild en een negatieve feedback gegeven(terecht toch).

Mvg Klaas

Hele onderwerp weergeven

op zich terrecht, maar met die feedback had je beter even kunnen wachten. Claim de teleoon bij pay-pal. object niet als beschreven. De verkoper moet dan reageren (doet ze da niet binnen een bepaalde termijn, krijg je je geld terug). Ze krijgt dan van pay-pal de optie, direct terug betalen, of terug betalen als het object terug ontvangen is. Kiest ze voor die laatste optie, dan moet je het wel aangetekend terug sturen (anders kan ze weer claimen dat ze het nooit terug gekregen heeft).
Die retour porto kosten ben je wel kwijt, maar je aankoop + porto krijg je als het goed gaat terug. Als ze de telefoon naar jou NIET aangetekend of NIET als een pakje heeft gestuurd, maar als brievenbus stuk, kan ke ook claimen dat je hem nooit gekregen hebt (ook al heb je al feedback gegeven). Dan krijg je je geld wat sneller terug.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos