op 23-07-2013 10:04 - laatst bewerkt op 24-07-2013 12:56 door zhainius
Beste,
Ik heb wat 'gewonnen' (waarvoor je gewoon moet betalen....) Ik heb verkopersprijs + de van te voren opgevraagde verzendkosten ingezet op het item. En wat schetst mijn grote verbazing bij het afhandelen van de betaling dat er ineens "invoerkosten" worden berekend terwijl er staat: geen invoerkosten, er staat gratis verzending maar het is geen gratis verzending.
Hoe zit dit nu? Ik heb tot nu toe 2 items gekocht via Ebay en heb alleen verkopersprijs + verzendkosten betaald. Is dit nu een ordinair manier van geld verdienen bij Ebay of paypall??
Graag een oplossing voor dit wazige gedoe.
Mvg Harold Vervoort.
U heeft een object gekocht via het programma voor wereldwijde verzending. Voordeel is dat u nu niet 4 weken of langer op de inklaring door postnl hoeft te wachten met ook nog eens hoge verwerkingskosten van 13,50 plus natuurlijk de btw en invoerkosten.
Dit alles wordt nu door PayPal voor u geregeld tegen een alleszins schappelijk tarief.
Dat u ergens op klikt zonder te weten wat dat inhoudt is op zich niet bijzonder, het komt veel voor.
Ik mag u er niet op wijzen maar de Hulp-link rechtsboven elke pagina geeft bijzonder veel inzicht in dit zoals u dat noemt wazige gedoe. Overigens dank voor de bijlage, bijzonder informatief.