annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb het gekochte object tot 2x toe niet ontvangen

Ik heb eind juni een horloge gekocht op "Timeparadise" in Singapore. Dit is vervolgens naar mij opgestuurd, althans zo kreeg ik het bericht. 3 weken later kreeg ik bericht van de verkoper dat het artikel weer naar hem teruggestuurd was. Hij zou het nogmaals opsturen. Echter na 4 weken is het artkel kennelijk weer teruggestuurd.

Het artikel is bij mijn nooit aangeboden. Mogelijk ligt de fout bij PostNL, maar ik kom daar vooralsnog niet achter. De verkoper laat niets meer van zich horen, de termijnen om te reclameren zijn inmiddels verlopen. Dus kan NIET bij Ebay klagen, omdat het objectnummer niet meer geldig is en ook niet reclameren bij Paypal omdat er meer dan 45 dagen verstreken zijn.

Ik ben 200 euro kwijt en heb dus niets.

Kan iemand mij hierin adviseren?

mvg

Rob Benda

Hele onderwerp weergeven

Een volgende keer niet meer zo lang aan het lijntje blijven.

Als u PayPal hebt gevoed via een bankoverschrijving kunt u de incasso tot 56 dagen na betaling laten terugboeken.

Als u PayPal via een creditcard hebt gebruikt kunt u tot een half of zelfs heel jaar uw betaling terugkrijgen.

Gebruik altijd PayPal met een creditcard en laat de creditcard de valutaomrekening doen, dat scheelt ook weer 2%.

Een vraag stellen