annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hier zit een luchtje aan

Hallo,

Vorige week heb ik geboden op een galaxy note van een verkoper uit oostenrijk en gewonnen en direct met paypal betaald.

Voordat ik het artikel kocht heb ik de verkoper eerst een vraag gesteld en binnen 7 minuten kreeg ik wat kortaf antwoord.

4 dagen na de aankoop was de telefoon nog niet verzonden ( volgens het ebay pakketje logo ) dus ik dacht ik vraag even of mevrouw het pakketje al had verzonden en hoelang het zou duren voordat een pakket uit oostenrijk nederland zou bereiken.

Na 2 dagen kreeg ik het antwoord dat ik het pakketje deze week zal ontvangen. Dat is natuurlijk niet het antwoord op mijn vragen.

Dezelfde dag stuurde ik mevrouw het bericht of ze mij de track and trace code zou kunnen toesturen. Tot op heden (nog maar 1 dag) geen antwoord. Ik weet niet iedereen zit 24 uur per dag achter de computer.

Mijn gevoel zei al snel na het eerste berichtje dit vertrouw ik niet (zonder enige echte reden) toen ben ik mevrouw haar feedback maar eens uit gaan spitten en wat mij opvalt is dat mevrouw 6 keer een artikel heeft verkocht aan dezelfde persoon met een feedback van 7 transacties waarvan 1 van een andere koper die overigens een negatieve feedback heeft achtergelaten.

Ook verkoopt mevrouw een iphone 3g en een ipad wifi meerdere malen.

Ik vertrouw het voor geen meter.

Ik heb gelukkig betaald met paypal en als blijkt dat mevrouw een oplichster is wat kan ik dan doen om mijn paypal geld zo snel mogelijk terug te krijgen want ik koop niets voor niets een nieuwe telefoon.

Groeten, Marc

Hele onderwerp weergeven

misschien eerst eens research doen voordat u bied! dat zou wel eens ellende kunnen voorkomen!

iemand een oplichter noemen zonder gebruikersnaam kan voor ebay ook reden zijn u een sanctie op te leggen zij doen namelijk ook research!

u geeft zelf aan dat u pas achteraf bent gaan kijken naar FB e.d!

u hoeft verder niet zo denigrerend te reageren wat begrijpend lezen betreft, ik loop al lang genoeg mee om mijn pappenheimers te kennen en herkennen! daarmee probeer ik alleen advies te geven en af en toe commentaar!

succes ermee verder

-- Bewerkt door enschede39 op 26 Jan 2012 19:56 CET
Een vraag stellen