op 26-11-2011 16:46
Ik heb een tweedehands hoofdradio gekocht in de VS, betaald via PayPal, maar bij ontvangst bleek apparaat een ander exemplaar dan op de foto's die op Ebay staan: twee stukjes eraf, batterijklepje beschadigd, en de volumenkop ontbreekt. Ik ben dus gewoon opgelicht. Het ding kostte zo'n 45 euro, inklaren en douane waren 25 euro, terugsturen zou nog eens tegen de 20 kosten. Ik wil dus m'n geld terug omdat het ding niet naar behoren functioneert, maar niet he ding terugsturen. Kan dat via een PayPal klacht, of is dat een kansloze wens?
Als je op tijd bent kun je je geld terug vorderen bij PP.
Verder een vette negatief achterlaten als de verkoper niet willend is terug te betalen.
En voortaan in NL kopen is inderdaad makkelijker.
Goedkoop inkopen is niet altijd beter zie je wel, nu ben je nog duur uit.
Claim voor niet ontvangen.
Had het nu toch maar in Nederland gekocht....
dat kan alleem als u een niet ontvangen claim indient, in uw geval zal PP zeggen dat u alleen uw geld terug krijgt als u het object aangetekend terugstuurt! deze kosten zijn inderdaad voor uw rekening.
-- Bewerkt door metrijst op 26 Nov 2011 17:15 CET