annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Discussie over verzendkosten

Goedemorgen,

enige tijd geleden heb ik bij een engelse verkoper een product gewonnen voor een bedrag van 11,50 pond. Ik heb direct via paypal het bedrag + de verzendkosten van 4,95 betaald. Nu kreeg ik enige dagen later een verzoek van de verkoper via paypal om de extra verzendkosten voor internationele verzending van 6,50 pond te betalen. Bij de verzendkosten onder het biedbedrag staat 4,95 international signed for. Ik ben nu in een discussie beland met de verkoper, want zij geeft aan dat 4,95 de standaardverzendkosten binnen engeland zijn en de 6,50 extra is voor internationale verzendingen. Dit heb ik niet bij de aanbieding zien staan... Wat nu?

Hele onderwerp weergeven

Het is een vrij ervaren verkoper.

1816 feedbackscore rode ster, lid sinds 2002 😐 1796 feedback als verkoper ontvangen.

Wel zie ik dat de verkoper stuks artikelen voor GBP 4,95 verzend en meerstuks artikelen is er niks opgegeven, een klein foutje dus.

Wel een fout waar die zelf voor hoort op te draaien en dat weet die zelf ook dondersgoed.

Enige wat je moet bekijken is dat ik zie dat het item dat je gewonnen hebt ver onder de detailhandelsprijs ligt, dus wat heb je liever?

Je geld terug en niks ontvangen?

Of wat extra betalen en het alsnog ontvangen?

Daarna kan je alsnog gepaste feedback geven, heb je ook nog kans dat die je centen teruggeeft.

Dit is geen manier van zaken doen.

Het gebeurt helaas nog te vaak op ebay, wel willen verkopen maar het liefste met een zo groot mogelijke boog om de regels van ebay heen.

Een vraag stellen