op 05-08-2014 22:49
Per ongeluk blijk ik bij drie verkopers een produkt te hebben besteld.
Van een bestelling kreeg ik een bevestiging, die heb ik direct betaald. ik heb mijn aankoop dan ook inmiddels ontvangen.
Van ebay kreeg ik twee mailtjes van twee verschillende aanbieders dat ik niet moest vergeten te betalen. Ik vond het raar en heb het een en ander nagekeken. En daar zag ik inderdaad dat er blijkbaar nog twee bestellingen waren gedaan door mij. Het betreft dus drie keer hetzelfde produkt. Ik denk dat ik door onervarenheid met ebay de mist ben ingegaan. Inmiddels heb ik een mailtje geschreven naar support ( nog geen antwoord) en ook contact opgenomen met de Engelse verkopers( in het Nederlands), die overigens een en de zelfde blijkt te zijn, met alleen een verschillende firmanaam. Omdat ik het ontzettend vervelend vind en niet weet of ik dit ongedaan kan maken en/of op welke manier, hier mijn vraag.Het lijkt me toch raar om eerst te betalen en dan weer retour te sturen? Het komt ook nog eens uit Engeland en mijn Engels is niet zodanig dat ik dit allemaal duidelijk kan maken
Wie weet raad??
Beste badhocker55,
Gewoon negeren, ik heb hetzelfde gehad voorheen met een usb kabel.
De verkoper dreigde me zelfs als ik het niet zou betalen om me als bad member neer te zetten (wat tevens ook nie gebeurt is)
Als het product niet betaald is wordt het ook niet verstuurd iig bij alles wat ik heb meegemaakt op ebay.
Succes,
mvg.