annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

twee keer btw betaald

Ik heb een object gekocht op ebay en bij de afhandeling moest ik 21% btw betalen. Vervolgens krijg ik een bericht van post.nl dat ik nogmaals invoerrechten, bestaande uit 21% btw en 4,00 afhandelingskosten moet betalen. Hoe krijg ik deze dubbeling terug?

Marcel

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

twee keer btw betaald

Het beste wat je kan doen is 1 klacht indienen bij  Afdeling inklaringen postnl/Ebay!!!

2x btw dat geld komt ergens terecht!!! 

Het enige Gerenommeerde online bedrijf waar dit niet gebeurd is Amazon!!! 

Voor de rest Ebay&Discogs krijgen het niet geregeld!!!Ik betaal VA 21-7 dubbel a 125 pakjes Vinyl geluidsdragers wereld W.

 

Bericht 1 van 5
laatste antwoord

twee keer btw betaald

zit er misschien verschil in de btw voor je aankoop en de invoerrechten. die zijn namelijk beiden 21%

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

twee keer btw betaald

Ik heb contact opgenomen met eBay Customer Services en na het delen van alle bewijsstukken restitutie gekregen. Via PostNL en de verkoper/verzendende postbedrijf kwam geen hulp inderdaad.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

twee keer btw betaald

Kansloos. Postnl zal je verwijzen naar de afzender en die gaat jou de btw niet terugbetalen. Net hetzelfde hier gehad, ook met Etsy. Als de verzender niet duidelijk aangeeft met formulieren of nummer dat je btw betaald hebt, moet je nogmaals betalen.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord