annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een nieuwe telefoon verkopen zonder garantie....Mag dat zomaar?

Ik heb eind juni een Sony Xperia Z gekocht via Ebay in Hong Kong bij een bekende verkoper. Deze is als nieuw aangeboden.

Ik was er tevreden over, maar sinds kort gaf mijn telefoon ineens problemen met het scherm en nu heb ik geen beeld meer. Ik heb toen de Sony mobile Helpdesk benaderd en gevraagd hoe te handelen. Het Imei nummer werd gecontroleerd en daaruit kwam naar voren dat er sinds mei dit jaar helemaal geen garantie meer op dit toestel zit. Nu is mijn vraag of iemand zomaar een toestel als NIEUW te koop aan kan bieden, terwijl een fabrieksgarantie allang is verlopen.

Ik heb de verkoper inmiddels een mail verzonden. Hij geeft aan dat ik mijn toestel terug kan sturen, zodat het gerepareerd kan worden, maar zal dan wel verzendkosten en fee (BTW?) moeten betalen....

Ik vind het toch wel een beetje vreemde gang van zaken en vraag me af of een toestel wel zo aangeboden had mogen worden. Normaal zit er op een nieuw toestel altijd 2 jaar garantie...... En dan zou ik het gewoon in Nederland zelf moeten kunnen regelen.... Toch???

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0