Wie is er goed van op de hoogte hoe het nu werkelijk werkt met internationale aankopen? Ik heb geboden op producten uit Amerika, maar als ik dan naar de verzendkosten en importkosten kijk, schrik ik me kapot! En helemaal als ik dan van diverse leden lees dat er ook nog eens extra kosten bovenop komen doordat de verscheper Pitney&Bowes ook nog eens kosten doorberekend. Dan wil je toch helemaal niets meer uit het buitenland kopen als het zo moet? Weet iemand hoe dit precies werkt? Verkopers op ebay kunnen gebruik maken van internationaal verzenden, maar wat komt hier dan allemaal bij kijken en wat betekent dit uiteindelijk voor de koper? Kunnen verkopers zonder de koper op te zadelen met nog meer extra kosten, producten direct naar de koper verzenden zonder gebruik te maken van de optie 'internationaal verzenden' die ebay levert? Ik wil een product kopen, niet zwaar en ook niet groot, waarvan de vraagprijs 175 dollar is. Maar nu zou ik hiervoor dus ruim 400 euro voor moeten betalen om het in Nederland te krijgen. Dit is toch absurd! Ebay is duidelijk voor verkopers en distributeurs opgericht, maar hoe kunnen wij als kopers onszelf in bescherming nemen en al die extra en onnodige kosten te omzeilen?
... Meer weergeven