Ik heb in de resolution center op ebay.com een case lopen maar kom er niet uit. Had jeans besteld in usa. Maar 38. Jeans komen aan, maar maat 34. Fout van de verkoper dus. Ik betaal $12 voor de jeans, $25 voor verzending. $37 totaal dus. Nu komt de verkoper ook nog met het rare verhaal dat hij ze binnen USA heeft verzonden, voor $7. Laat mij ook n adres zien. Alsof ebay zelf een "verzending bemidelaar" heeft geregeld oid. Volgens hem heb ik dus maar $19 betaald en wil hij sowieso niet meer terugbetalen. Nu wil de verkoper ook alleen mijn geld teruggeven als ik de jeans naar hem terugstuur. Maar dat kost me omgerekend $33. Ik kom er met hem niet uit, en wil dat er iemand van ebay meekijkt. Volgens alle help pagina's moet ik dan klikken op "Take action > Have Customer Support review this case." bij mijn case, maar er is nergens een balk waarmee ik dat kan selecteren. Zoek me rot, zowel IE als Chrome gebruikt, maar vind niks, en zie ook nergens een andere manier om contact met ebay zelf op te nemen. Hulp?!
... Meer weergeven