Goedemiddag, Mijn naam is Bas Schipper en ik heb onlangs remklauwen gekocht in Engeland. Zo heb ik gevraagd hoeveel het kost om de remklauwen op te laten sturen naar Nederland. De verkoper gaf aan dat dit 60 pond kostte. Daar ging ik mee akkoord. Nu was het voor mij niet mogelijk om te betalen, omdat ik geen UK citizen ben. De verkoper vertelde namelijk dat hij de 60 pond niet kon instellen. Daarom heb ik mijn adres veranderd naar een fictief (lees; verzonnen) adres, zodat ik nu wel het geld kon overmaken. Tevens heb ik de verkoper nadrukkelijk gezegd dat dit een niet-bestaand adres is en heb ik mijn werkelijke woonadres gegeven. Het bedrag wat nog resterend was, zou ik overmaken via paypal. Nu beweert de verkoper dat hij minder geld heeft ontvangen dan aangegeven en vroeg of ik de ontbrekende hoeveelheid kon aanvullen. Paypal via ebay gaat geheel automatisch, het bedrag heb ik niet kunnen veranderen, dus creeert een dergelijke situatie argwaan. Wellicht heb ik niet helemaal op de correcte manier gehandeld, maar graag zou ik van jullie willen vragen om een oogje in het zeil te houden of mij te adviezeren wat ik op dit moment het beste kan doen? ebay artikelnummer: 261276899136 Bij voorbaat dank, Met vriendelijke groet, Bas Schipper (HETISJAMMER)
... Meer weergeven