op 04-06-2014 10:06
hallo ik heb op ebay een auto gekocht en ik moest betalen anders word ik aansprakelijk gesteld. nu heb ik nog steeds geen auto en de verkoper neemt geen contact met ons op. ik heb het gevoel dat ik na 14 dagen flink ben opgelicht alleen weet ik niet hoe jullie mij daarbij gaan helpen. want het is wel zo dat je als je het voorwerp heb gewonnen moet betalen en het gaat om een bedrag van 2379,00 euro. ik voel me radeloos omdat ik denk ik mijn geld kwijt ben. ik heb hulp nodig!!!!!
U hebt een auto bij een verkoper in Duitsland gekocht die ook de verzending in Duitsland wilde regelen voor 350 euro. U hebt via bankoverschrijving betaald. U hoort niets meer.
Vraag via eBay de adresgegevens (die hebt u mogelijk al) en het telefoonnummer (ook die hebt u mogelijk al) op en ga bellen of ga er naar toe.
Het probleem is dat u in NL geleverd wil hebben terwijl de verkoper alleen naar DE heeft voorzien.
eBay zal u niet gaan helpen. U kunt ook contact opnemen met de Duitse politie maar eerst maar eens proberen te bellen (hoe is uw Duits).