annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkopersbescherming..... feedbackbescherming

Wij proberen een Ebayzaakje op te zetten en verzenden veelal via China. Wat wil het geval?

Veelvuldig verkopen wij aan Duitsland. Wij proberen in goed Duits aan te geven dat het ontvangen van het artikel tot 30 dagen in beslag kan nemen en contact op te nemen als het na een bepaalde datum niet is ontvangen. Wij noemen dat service.

Wij vragen ook als er problemen of vragen zijn altijd contact op te nemen.

 

Nu hebben wij een aantal dames uit Duitsland, ze zijn allen vriendinnen. Allen hebben hetzelfde gekocht op andere adressen. Ze hebben allen bovenstaande behandeling genoten. 

Nu hebben allen een mail gestuurd dat het of te lang duurt of het een kerstmiscadeau moest zijn of dat het nog niet ontvangen is.

Wij hebben netjes gereageerd en uitgelegd dat het uit China wordt verzonden zoals de advertentie ook verteld.

Nu ondanks de uitleg hebben allen een zaak (transactieprobleem) geopend... is de paypalbetaling bevroren en zit wij met ongeduldige dames die een terugbetaling eisen. Wij hebben hen allen van een tracknummer voorzien. Wij hebben hen vriendelijk gevraagd via de transactieprobleemzaak te wachten tot bijvoorbeeld 19 januari. Nu heeft 1 een negatieve feedback gegeven, op 16 januari. 

 

Wat kunnen wij nou het beste doen?

Het artikel is onderweg en ze willen terugbetaling en ze oordelen negatief ;/

Vriendelijke groet,

Dana.

Hele onderwerp weergeven

Er staat in de adv objectlocatie Borken,Duitsland.

Als koper zou ik ook denken,dat het daar aanwezig is,al staat onderaan,dat het geimporteerd moet worden.

Conclusie,eerst importeren en dan verkopen!

 

Als ik iets bij een verkoper in China koop,is het de laatste maanden(ook tijdens de kerstperiode) binnen 10 dagen

in Nederland.

 

Vraag aan de ontevreden kopers om indien ze het object hebben ontvangen,terwijl u  ze moest terugbetalen,om eerlijk te zijn en

u het geld te retourneren.

 

Een vraag stellen