13-06-2014 11:29 - bewerkt 13-06-2014 11:34
Ik heb in Duitsland een aantal munten gekocht op 19 mei 2014.
Na het bieden direct betaald via PayPal. De verkoper heeft de munten pas 8 dagen daarma als verzonden gemarkeerd.
Er stond een track and trace code van Hermes bij. Toen ik het toch te lang vond duren ben ik gaan kijken bij myhermes.de en er is sinds 27-05 niets meer mee gedaan. Ik denk dat de verkoper thuis een label o.i.d heeft uitgeprint en het nooit heeft gepost. Bij Hermes zeiden ze dat ze niets hebben gehad. De verkoper reageert nergens op, ook niet op zijn mail die via PayPal stond vermeld. Ik ben er nu wel klaar mee.
Wat is de beste optie?
- Actie ondernemen via PayPal, en het geld terug proberen te krijgen (ondanks ik de munten bijna nooit meer samen aan kan komen)
- Transactieproblemen via eBay gebruiken (waarschijnlijk reageert de verkoper toch niet)
- Wachten op de reactie van de verkoper
Graag hoor ik jullie mening!
Direct via Paypal in het actiecentrum aanmelden.
Verkoper dient dan daarop te antwoorden, doet hij dit niet binnen een aantal dagen, dan omzetten naar een claim.
Paypal haalt dan voor u uw geld terug.